Wijndrinkers met creatieve neigingen opgelet, de Franse wijnregio Pays d’Oc IGP roept op tot het ontwerpen van een wijnetiket. Het mooiste exemplaar wordt in productie genomen. Én je wint een luxe lunch voor twee.
De Franse wijnregio Pays d’Oc IGP roept de ontwerpwedstrijd uit onder het motto ‘Creating the art of life‘. De regio roept designers en kunstenaars – amateurs en profs – op om een wijnetiket te ontwerpen, passend bij de wijnen uit het gebied. Met deze campagne wil Pays d’Oc IGP consumenten bewust maken van de kunst van het wijn maken in de Pays d’Oc en brengt de wijnregio kunst en wijn dichter bij elkaar.
DE WEDSTRIJD
De wedstrijd werkt als volgt. De ingezonden designs worden beoordeeld door een professionele vakjury. De genomineerden ontvangen vervolgens persoonlijk bericht en het ontwerp zal uitvergroot geëxposeerd worden in café-restaurant Neva (in de Hermitage in Amsterdam!). Gedurende de expositie krijgen de gasten van het café-restaurant de kans om te stemmen op hun favoriet. Ook via Facebook kan er gestemd worden.
EEUWIGE ROEM EN EEN EIGEN FLES
Het ontwerp met de meeste stemmen wordt daadwerkelijk in productie genomen en de winnaar krijgt naast het wijnetiket ook een lunch voor twee aangeboden in café-restaurant Neva. En voor de supporters: onder de stemmers wordt er een lunch voor twee in het museumrestaurant verloot.
ONTWERPWEDSTRIJD PAYS D’OC IGP
Inzenden: tot 21 maart inzendingen mailen naar paysdoc@pitchpr.nl
Bekijken: Café-restaurant Neva in Amsterdam en via Facebook
Info: Facebook.com/PaysDocWines.NL

Bron: elle